Las net dat er nog een interludeje in Wizard #0 komt..zal die ook worden vetaald? Denk het niet he!?
Printable View
Las net dat er nog een interludeje in Wizard #0 komt..zal die ook worden vetaald? Denk het niet he!?
hey almerebatman dan word je belazerd als je de winkel in de zoetelaarspassage bedoeld in Almere stad
ik ben daar vaste klant en ik krijg echt geen prijzen tegen canadese dollars hoor...dan zou ik geen vaste klant meer zijn
Patrick die grote kerel die er zaterdags en donderdag avond werkt is een goed vriend van me, ben al vaker bij hem thuis geweest...ff tussendoor hij is comic goeroe voor mij... die man doet het met iets van 25 tot 35 long boxes vol
Maar een beetje opletten bij de kassa en ff zeggen dat ze de verkeerde dollars omrekenen doet wonderen hoor...Gewoon beetje opletten
en PLEASE als iemand me kan helpen aan deel twee van knightfall (de tpb deel 1 broken bat heb ik)zou ik erg waarderen en sta je zeker in het rijtje bij mij die een grote gunst aan me kan vragen in de toekomst...en natuurlijk een financieele vergoeding
zie verder mijn reply in Gezocht...
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik kom er ook niet veel meer.Quote:
Originally posted by belsezar:
ik ben daar vaste klant en ik krijg echt geen prijzen tegen canadese dollars hoor...dan zou ik geen vaste klant meer zijn
Maar een beetje opletten bij de kassa en ff zeggen dat ze de verkeerde dollars omrekenen doet wonderen hoor...Gewoon beetje opletten
Ze hebben niet de Batmans die ik zoek, en als ik ze bestel dan duurt het heeeeeeel erg lang. Ik heb het dus eigenlijk maar een beetje opgegeven om nog aan Batmans te komen. Ik zit helaas ook niet iedere week in Amerika dus ik zal het met toevals treffers moeten doen. Uiteraard let ik voortaan wel op bij het omrekenen maar wat ik al zeg ik kom er niet veel meer.
Ben
"Pull on your tights and give them HELL"